Kövess minket!
Fiókom Mentett termékeim Segítség

 


Elállás, jótállás és szavatosság


 

Pénz-visszafizetési és termékcsere lehetőség - 14 napon belül:

Nem jó a méret, nem tetszik élőben a szín, vagy bármi más miatt nem felel meg a termék, amit az Interneten webshopunkból rendeltél? 

Törvényi kötelezetségnek megfelelően elállhatsz a vásárlástól, ilyen esetben küldd vissza a terméket postai úton a központunkba (1044 Budapest, Ezred u. 1-3.) 14 napon belül, és visszakaphatod a pénzt vagy cserélheted a terméket. (feltételek részeteiről és igénybevétel módjáró, a Vásárlási Feltételekben olvashatsz tájékoztatást kérhetsz ügyfélszolgálatunktól a 06(1)8-000-300-as telefonszámon, illetve a webshop@playersroom.hu e-mail címen)

Segítünk, hogy megoldjuk problémádat:

Nagyon fontos számunkra, hogy jótállási, szavatosági és elállási ügyintézésünkkel elégedett legyél. Amennyiben nem voltál elégedett, kérjük írj e-mailt vagy telefonálj központunkba az alábbi elérhetőségeken: 

Mi a teendő a termék meghibásodása esetén?

A szavatossági időtartam két részre tagozódik, erre kérünk figyelj. A vásárlást követő első hat hónapban bekövetkező meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben a vásárláskor már benne volt. Ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a meghibásodás később, a vásárló valamely hibájából keletkezett. A hetedik hónaptól kezdve a kétéves időtartam végéig bejelentett reklamáció esetén, ha az eladó nem ért egyet a vásárló reklamációjával, a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már a vásárláskor benne volt a termékben.

A szavatossági jogok a vásárlót két lépcsőben illetik meg. Az első lépcsőben kijavítást vagy cserét igényelhet. A vásárló választhat a két lehetőség közül, azzal a megszorítással, hogy az eladónak aránytalan többletköltséget nem okozó jogot nem választhatja.

A szavatossági jogok második lépcsőjére csak akkor lehet áttérni, ha a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalja, vagy azok nem valósíthatók meg. (A vásárló a forgalmazó költségére a hibás terméket továbbra is kijavíttathatja, ha utóbbi azt nem vállalta.) A második lépcsőben a vásárló az árleszállítás és elállás között választhat, de jelentéktelen hiba esetén az elállást nem igényelheti. Hogy mi minősül „jelentéktelen hibának”, az csak a konkrét hiba ismeretében dönthető el.

Kérjük, olvasd el a további információkat a "Vásárlási Feltételek" menüpont alatt.